środa, 9 sierpnia 2017

Parafialne

Hej, cześć i czołem! 

Z góry chciałam Was przeprosić za nie wrzucanie niczego przez tak długi czas. Szczerze to nie wiem nawet, czy ktokolwiek jeszcze to czyta. Powiem Wam szczerze, że miałam taki mętlik w głowie, że totalnie nie myślałam o pisaniu. Teraz jednak próbuję wrócić. Również do anime. 

Dlatego w najbliższym czasie spodziewać się możecie jakiejś delikatnej gejozy z Kuroko, zwykłej serii z Kuroko i czegoś z Free i Haikyuu. Zamierzam również wrócić w jakiś sposób do Durarary. Ponieważ jednak całkowicie wypadłam z obiegu, byłabym wdzięczna za polecenie dobrych serii, z których być może znacie pairingi, które być może pokocham.

Chciałabym też dodać, że wróciłam do pisania Adventure Time i korci mnie ma Vocaloidy. 

Trzymajcie się ciepło Misiaki 💜💜💜

1 komentarz: