środa, 2 października 2013

Zagrajmy w Grę XD

Na pytania związane z nominacją do LA już odpowiedziałam :)
Czas na Grę - Zagrajmy w Quiz
Dziękuję Akemi za nominację :)
Zasady: Zostały podane 3 litery. Zadaniem osoby nominowanej jest znaleźć paring na każdą literę oraz podać linka do bloga z nim.

Litery jakie dostałam to:
~ S
~ A
~ T

Zacznijmy od najprostszego:
1) "S"
- Jasne, jak słońce Shizuo Heiwajima x Izaya Orihara :)
http://haru-chanstories.blogspot.com - "Słuchaj tylko mnie" <3

2) "A"
- jeden z moich ulubionych, a tak bardzo rzadkich - Allen Walker x Road Camelot :)
- Mogę być samolubna? Bo nawet wujek Google mi nie pomógł (po angielsku nie czytam xD).
- Paring Allen x Road jest bardzo rzadki i szczerze, nie znam żadnego bloga z nim :( Jeśli jakiś znacie to mi podeślijcie, a na razie samolubna Kyoko wrzuca:
Kimyona Kyoko - Allen x Road

3) "T"
- Tego paringu nie lubię, ale to opowiadanie akurat mi się spodobało :D
- Taiga Kagami x Tetsuya Kuroko
http://hichi-ichi-yaoi-story.blogspot.com/2012/08/lwia-odwaga-kuroko-x-kagami-12.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz