piątek, 10 maja 2013

LA - pytania

Okej.... zebrałam się w sobie.
Trzeba w końcu wymyślić te 11 pytań i nominować innych, bo aż mi głupio, że dopiero teraz się za to zabieram. Adresy blogów będę dodawać co jakiś czas. Zapewne będą to blogi, które aktualnie czytam xD
Ale najpierw pytania:


1) Dzięki czemu/ komu zaczęłaś/ zacząłeś pisać.

2) Czy masz swojego OC?
3) Czy lubisz pisać, czy robisz to, bo tak (idiotyczne wiem, ale chodzi o to, czy robi się to z przymusu weny, czy z przymusu czyjejś osoby XD)
4) Jaki typ anime lubisz najbardziej?
5) Jakie ff pisze Ci się najłatwiej? ( yuri, yaoi, hentaie, ecchi, zwykłe paringi - nie trzeba wybierać jednego xD)
6) Jakiego artystę/ zespół lubisz najbardziej?
7) Ulubiony zwierzak? (nie chodzi tylko o domowe. Równie dobrze możecie stwierdzić, że lew czy coś XD)
8) Która z postaci z mangi/ anime najlepiej oddaje Twoją osobowość (nie musi to być jedna. Takie miksy też są fajne xD)
9) Jakie masz inne hobby poza pisaniem?
10) Czy łatwiej pisze Ci się z muzyką, czy bez niej?
11) Czy na Twoje opowiadania wpływa Twój charakter/ chwilowe emocje itp. Jeśli tak, to co konkretnie?


Okeeej xD pytania są.

Teraz blogi xD
Na początek będą dwa, potem pododaję następne.


0) Nominowałabym Berieal, ale zgodnie z zasadami LA - nie mogę ;c 

     Dlatego czuj się nieoficjalnie mianowana xD


0) Kazusa

    za czytanie mojego ścierwa i wywalone w kosmos rysunki xD
    tylko nie wiem, czy DA zalicza się do blogów XD

1) Nati - chan

     wydaje mi się, że to dość świeża bloggerka xD Dopiero dwie notki na blogu, ale nie wiem, czy wcześniej                jakiegoś nie prowadziła. Mnie się bardzo fajnie czytało, więc... xD


2) Ajsu xD

     ogółem... ciekawie pisze, tylko trzeba mieć do niej sporo cierpliwości xD


3) Amiko

   blog już zakończony, ale ciekawie się czytało. Poza tym w epilogu znajdziecie jej inne blogi xD


Na razie tyle. Jak wrócę to może dziś jeszcze coś dodam i postaram się wrzucić nowe notki xD

Osoby oznaczone cyferką 0 są poza listą nominacji oficjalnej xD
Ale jak dla mnie to powinnyście być na tej liście, więc jesteście. Nieoficjalnie, ale zawsze xD


Kyoko

7 komentarzy:

  1. Wao ~ zostałam podwójnie nominowana so cute. Mogę odpowiedzieć ci na te pytania w komentarzu tu, więc odpowiem;

    1) Dzięki czemu/ komu zaczęłaś/ zacząłeś pisać.
    Dzięki znajomej, której nie znasz.
    2) Czy masz swojego OC?
    Mam, nawet więcej niż jednego.
    3) Czy lubisz pisać, czy robisz to, bo tak
    Robię to bo lubię. I nawet się uzależniłam, więc porzucenie byłoby dla mnie strasznie trudne.
    4) Jaki typ anime lubisz najbardziej?
    Różne nie mam wytypowanego, ale chyba najbardziej obecnie lubię o mafii, gdy są.
    5) Jakie ff pisze Ci się najłatwiej?
    Ja ci napisze wszystko, oprócz yuri.
    6) Jakiego artystę/ zespół lubisz najbardziej?
    Mam ich wielu i ich tak samo kocham, więc nie wypisze, gdyż by to za długa lista była.
    7) Ulubiony zwierzak?
    Szynszyle, jeże, lwy, konie, psy,nietoperze.
    8) Która z postaci z mangi/ anime najlepiej oddaje Twoją osobowość
    Tu to będzie ich kilka;
    Hibari Kyoya
    Shizuo Heiwajima
    Izaya Orihara
    Ulquiorra Schiffer
    Deidara Douhito
    Alaude
    Giotto
    i dobra skończę już xD
    9) Jakie masz inne hobby poza pisaniem?
    Rysowanie, spanie, oglądanie anime, czytanie książek/mang i inne.
    10) Czy łatwiej pisze Ci się z muzyką, czy bez niej?
    Dla mnie nie ma to znaczenia.
    11) Czy na Twoje opowiadania wpływa Twój charakter/ chwilowe emocje itp. Jeśli tak, to co konkretnie?
    Tak. Z emocji to radość, smutek, irytacja. Z charakteru, to wpływa na postacie.


    OdpowiedzUsuń
  2. Arigato.
    Bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1)Dzięki czemu/ komu zaczęłaś/ zacząłeś pisać?
      Rzadko piszę,ale czasem,a z jakiego powodu? Żadnego tak naprawdę.
      2) Czy masz swojego OC?
      Mam, mam. Dosyć sporo xD
      3)Czy lubisz pisać, czy robisz to, bo tak.
      Lubię pisać, jednak wolę rysować.
      4)Jaki typ anime lubisz najbardziej?
      Ciężko sprecyzować. Ale się przyznam. Lubię romanse i shoneny T.T
      5)Jakie ff pisze Ci się najłatwiej?
      Z dużą ilością akcji i nadnaturalnych mocy (no i shinigamich i youkai).
      6)Jakiego artystę/ zespół lubisz najbardziej?
      Moją ulubioną wykonawczynią jest Nana Mizuki, a ulubiony zespół Skillet.
      7)Ulubiony zwierzak?
      Koty i lisy.
      8)Która z postaci z mangi/ anime najlepiej oddaje Twoją osobowość?
      Maka Albarn,
      Alice z Pandory,
      Zakuro z ,,Demon Maiden Zakuro" ,
      Rin Okumura
      InuYasha.
      9)Jakie masz inne hobby poza pisaniem?
      Rysowanie, pożyczanie mang od koleżanek, spanie, czytanie i jedzenie ^^
      10)Czy łatwiej pisze Ci się z muzyką, czy bez niej?
      Obojętne.
      11)Czy na Twoje opowiadania wpływa Twój charakter/ chwilowe emocje itp. Jeśli tak, to co konkretnie?
      Chyba nie xD

      Usuń
    2. Miło mi, że jest Ci miło xD

      Usuń
  3. Arigato Kyoko-chan. Dzięki za inspiracji do założenia bloga ;)

    P.S Manga się tworzy.

    OdpowiedzUsuń