wtorek, 30 kwietnia 2013

LA

Uwaga XD Jestem zdziwiona ( o czym Berieal Shinzoku doskonale wie xD), ale cholernie się cieszę, bo wyżej wymieniona osoba nominowała mnie do LA. xD

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Takie moje przemyślenia po tym tekście... xD
1) za "dobrze wykonaną robotę" - to do mnie pasuje? O.o
2) szkoda, że nie można nominować bloga, który cię nominował xD

Mnie nominowała Berieal za co cholernie dziękuję xD
Sama zresztą widziałaś moją reakcję na gg.
Trochę nie mogę w to uwierzyć, ale to takie miłe <3

A teraz pytania. Zmora dosłownie, powiadam wam :D

1) Jaką masz ulubioną książkę/ mangę.
- Jak mogłaś mi to zrobić ;_;. Dobra... dam radę xD
  Ulubiona manga/ anime to zdecydowanie Pandora Hearts <3 no i Doubt, FMA, Alicja w Krainie Serc, Spice and Wolf

  Ulubiona książka? Hmm... Wszystko co napisał Lovecraft, 1 tom "Darów Anioła - Miasto Kości", "Szeptem" - Becca Flitzpack, większość dzieł Paulo Coelho, wszystko Jacka Piekary i dwie ulubione serie - "Zwiadowcy" - Johna Flangana i "Wampiraci" - Justina Sompera
 Dużo tego, ale to tylko te ze szczytu listy xD

2) Ulubiona pogoda?
To akurat łatwe. Deszczowa <3. Wtedy najlepiej mi się myśli, zarówno o fanfikach jak i o wszystkim. Podczas deszczu mam najlepsze życiowe rozkminy xD. Ja po prostu kocham deszcz <3.

3) Ulubione zajęcia
Cóż... tego też trochę będzie :D
Z takich oczywistych to:
- czytanie mang
- oglądanie anime
- pisanie
- słuchanie dobrej muzy

A z mniej oczywistych:
- czytanie książek
- żeglarstwo
- wspinaczka
- łażenie po górach
- gra w siatkówkę, piłkę nożną, koszykówkę i praktycznie w całą resztę też (oprócz biegania xD bieganie to zuo ) xD
- rysowanie, choć beznadziejnie mi to wychodzi xD
- tańczenie

Z tych najważniejszych to chyba tyle xD

4) Jakbym mogła być postacią z anime, to kim bym była?
Hmm trudne pytanie.

Jeśli chodzi o typ postaci, to zapewne chciałabym być istotą nadprzyrodzoną (najbardziej elfem <3 ) lub magiem. Albo kimś, od kogo zależą ważne sprawy xD

Jeśli chodzi o konkretną postać, to:
- Lucy z Fairy Tail - bycie Magiem Gwiezdnych Duchów wydaje się ciekawe xD
- Morgiana z Magi - ahh ta siła <3
- Izaya z DRRR!!! - uwielbiam go <3 jego podejście do świata i te teksty XD. Chciałabym być kimś takim jak on.

No to tyle z najważniejszych xD

5) Jaką rzecz chciałabym mieć, ale na razie nie mam takiej możliwości?

Hmm xD
Więc tak, z rzeczy całkiem niemożliwych to oczywiście nadprzyrodzoną moc w szerokim rozumieniu tego słowa XD
A z realnych? Kota <3 Kocham je xD 

6) Ulubiona postać z anime i mangi...
Nie będę pisała dlaczego te postaci, mam nadzieję, że wyczytacie to z moich opowiadań, a jak nie to może kiedyś wam powiem xD
- Erza Scarlet z Fairy Tail
- Natsu Dragneel - Fairy Tail
- Levy McGarden - Fairy Tail
- Izaya Orihara - DRRR! (on jest naj <3 XD)
- Kida Masaomi - DRRR!
- Aladyn - Magi
- Morgiana - Magi
- Sinbad - Magi
- Judal - Magi
- Edwar Elric - FMA
- Envy - FMA
- Nezumi - No.6
- Kyoko Sakura - Puella Magii Madoka Magica.
- Madoka - Puella Magii Madoka Magica.
- Dante - Devil May Cry
- Lady - Devil May Cry
- Maka Albarn  - Soul Eater
- Soul Eater Evans - Soul Eater
- Rukia Kuchiki - Bleach
- Ukyo - Amnesia
- L - Death Note

To te najważniejsze xD Kiedyś może napiszę wam calutką listę, bo tego za dużo na raz jest :D

7) Masz swojego OC?
Mam xD Mam wielu. Dlatego na szczęście nie muszę się tu rozpisywać xD.
Z czasem pewnie poznacie większość moich OC.

8) Jaki utwór najbardziej do mnie pasuje?
- Yiruma - River Flows in You z podkładem w postaci deszczyku xD

Znaczy nie wiem, czy do końca mnie opisuje. I w sumie tak nie jest. Jestem osobą, która skacze od skrajności, więc nie ma piosenki, która mnie opisuje. Tę ostatnio dość często słucham. xD

9) Czy chciałabym poznać jakiegoś Twojego OC?
Jeszcze pytasz? :D Zawsze i wszędzie xD

10) Lubisz krwawe anime?
Jak wyżej... Jeszcze pytasz? xD
Kocham <3
Jak to szło?... Uwielbiam horrory a gore jeszcze bardziej XD

11) Określ się jednym słowem...
Nie da się xD Mogę minimalnie w czterech xD
Melancholijnie, pozytywnie zakręcona wariatka.
Czyli zbiór wszystkich możliwych emocji i skrajności xD

Pytanie i nominację otrzymałam od Berieal. Bardzo Ci za to dziękuję xD U made my day xD
Ponieważ nie mogę cię nominować, to dopiero z czasem dodam te 11 blogów nominowanych przeze mnie xD

Kyoko (cała w skowronkach, lata po domu i śmieje się jak wariatka ze szczęścia xD)

9 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu tego, o ile komukolwiek się chciało, trochę się o mnie dowiedzieliście xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się chciało :3 I rozmawiałam z Beriealem, który stwierdził, że nie wie że jesteś zdziwiona XDD [ Tak chodzi o mojego OC. ] I tak wiem, ze chodzilo ci o mnie nie o mego oc XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwię się, ale to takie pozytywne zdziwienie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Po przeczytaniu tego i usunięciu horrorów, których zbyt się boje, żeby je oglądać (^^") no i postaci z anime, bo jednak każdy ma z deczka odmienny gust (^^""") stwierdzam, że jesteś moją zaginioną siostrą xDD A myślałam, że tylko ja jestem jedną wielką skrajnością xDDDD A co do OC to zajebiście by było, gdyby serio dało się je spotkać... Ja próbuję w śnie, jednak marnie mi to idzie >< Albo mi się śni, że jestem sobą, albo mi się śni, że jestem moją OC xD
    Pozdrawiam ;**
    P.S. Zrób zakładkę spam, bo jak nie to będę ci spamować pod notkami xDD Informuję, że wyszła pierwsza notka z opo o drrr! i informuję, że nie wiem, czy cię powiadamiać. Jak chcesz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę :D powiadamiaj :D i spamuj jeśli chcesz XD
      Juupi siostra odnaleziona :D

      Usuń