piątek, 9 sierpnia 2013

Siemka ludziska :)
Otóż czas na parafialne.
1) Kyoko wyjeżdża na obóz literacki. Chyba tylko po to, żeby mnie zhejcili ale cii xD. Nie będzie mnie więc przez 2 tyg począwszy od 10. Więc żadnych nowości wtenczas.
2) Wieczorem wrzucę one shota - Shin x Toma :)
3) Mam do was prośbę. Jeśli czytacie to komentujcie. Komentarze naprawdę zachęcają do dalszego pisania, a te pozytywne nie raz, nie dwa wyciągnęły mnie z niezłego dołka :)
4) Na obozie pomyślę, co wrzucić w zakładkę O mnie. Więc ją uzupełnię :) w końcu xD

Avada Kedavra i niech Patronusy będą z Wami :)

4 komentarze:

  1. Może byś wreszcie wrzuciła kolejny rozdział Fairy Tail? Bo ja tu czekam, czekam, czekam i nic! Lepiej najpierw kończ jedną ,,historie", a potem zaczynaj drugą, bo tak to się nie wyrabiasz, a fani się niecierpliwią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fairy Tail mam już rozpisane ;) Mogę Ci zdradzić, że będzie minimum 7 części jeszcze xD
      Wracam 21 więc 22 szykujcie się na spam :)

      Usuń
  2. Yaay wreszcie będzie Shin x Toma. No wreszcie wróciłam, więc będę komentowała. Kyoko nie będzie i co ja czytać będę? ;_; Ale jak będziesz tam dla nas coś pisać, to wybaczę. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa... W koncu xD mozesz wwalic np jaka jestes na podstawie postaci z anime np ja nie chwalac sie plywam jak Kisame, czesto nie panuje nad soba i potrafie jebnac moja BFF ktora stwierdza ze jestem jak Shizuo, mam rozkminy niczym Izaya i mnoga mnoga wiecej xDD (zrusyfikowali mnie ^^"). Moze pomoglam xDD

    OdpowiedzUsuń