poniedziałek, 12 marca 2018

Chyba ostatnie parafialne

Hej, cześć i czołem.

Wiem, że po powiadomieniu o nowym wpisie spodziewacie się notki (albo nie, różnie bywa), ale to za chwilkę.

Cóż, dorosłam do tego momentu w życiu, gdzie stwierdziłam, że posiadanie 539489320 różnych blogów całkowicie mija się z celem, więc przerzucam wszystko na Wattpada. Wszystkie moje poprzednie blogi raczej pozostaną zawieszone gdzieś w netosferze, bo jednak mam do tego wszystkiego spory sentyment, ale nowości pojawiać się już będą tylko na Wattpadzie (tak przynajmniej mi się wydaje na tę chwilę).

Na chwilę obecną mam zaczęte dwa opowiadania na Wattpadzie:
1) Pottera - 7 rozdziałów
2) Bungou Stray Dogs - 9 rozdziałów

Planuję przerzucić wszystkie opowiadania na Wattpada, jednak nie jako tępe "kopiuj wklej" tylko jako solidnego rewrite'a. Uznałam, że jeśli na poważnie usiądę jeszcze raz do tych wszystkich historii to nie dość, że może uda mi się uzyskać coś dłuższego objętościowo to może jeszcze coś przypadkiem poprawię w jakości tych opowiadań.

Wrzucam link do swojego profilu

https://www.wattpad.com/user/LuciferMorny

Ewentualnie, po nicku - LuciferMorny
Ewentualnie x2, po nazwach opowiadań:

1) Harry Potter - Po drugiej stronie zwierciadła Ain Eingarp
2) Bungou Stray Dogs I - Miłość silniejsza niż krew

Coś troszkę jednak kurde w serduszku boli, gdy postanawiam sobie, że koniec z tym blogiem, ale jeśli są tutaj jeszcze ludzie, którzy czytali moje opowiadania rok czy dwa lata temu, czy nawet zaczęli niedawno i mieliby ogromne parcie na szkło to zapraszam do kontaktu. Mail jest ogólnodostępny, więc do mnie pisać zawsze można Miśki. Trzymajcie się cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz