piątek, 7 czerwca 2013

Chcecie dziś kolejną część Shizayi?
Szczerze, jestem trochę zmęczona, ale jak coś mogę się postarać c:

Ogółem stwierdziłam, że napiszę nieszczęśliwego shonen ai'a z K-Project i z Drrr!!.
A no i... oglądałam ostatnio amv z D-Gray Mana. Tylko, że końcówka mi się nie spodobała. Dlatego powstanie moja XD

Na razie jednak wszystko, co do pisania będzie opóźnione. Dlaczego?
Otóż do środy mam gościa w domu (wiec nie wypada pisać przy niej XD) a w czwartek i piątek jeszcze walczę o oceny. Koło soboty wszystko obiecane powinno się pojawić. Może wcześniej. c:

6 komentarzy:

  1. Czemu ja zawsze tak trafię, że już jedyne co mogę to przywalić sobie tą klawiaturą w głowę? Właściwie, przydałoby się:/
    Bardzo chcę kolejną część:D Jestem strasznie ciekawa dalszych wydarzeń XD
    To może teraz w spokoju wypoczywaj, a jak będziesz na siłach dodać kolejną część dziś to będę niesamowicie szczęśliwa i wdzięczna XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odłóż tę klawiaturę XD.
      Byłam zmęczona, bo koniec roku i wyciąganie ocen itp.
      Teraz może być ciężko, bo przez najbliższe dni będę gościć Hiszpankę w domciu.

      Usuń
    2. Ok, ja odkładam klawiaturę, a Ty wprowadź gościa w świat yaoi;P ona też będzie później marudzić Ci o nowy rozdział;D
      pewnie że rozumiem Twój brak czasu, oceny są przecież ważne;) ale wiedz, że ja ZAWSZE chcę nowy rozdział XD więc nawet jeśli nie wyrobię się z komentarzem to, mimo spóźnienia zawsze się pojawię;D

      Usuń
    3. Grozisz, czy obiecujesz? :D
      A tak na serio, dzięki <3

      Usuń
    4. Oczywiście, że obiecuję XD

      Usuń
  2. Nie no znowu, znowu wchodzą dzień po czasie i znowu mam ochotę krzyczeć "TAK TAK JASNE ZE CHCĘ, UWIELBIAM TWOJE OPOWIADANIA!!!" i znowu mam wrażenie że jest za późno :c

    OdpowiedzUsuń